Podziel się z Innymi

Aktywacja powrotu Światła w Nas i naokoło Nas

Rozwijaj Ducha - Ciało Umysł Dusze


09.01.2019 o godz. 19:19 (liczby nie są z przypadku) proszę wyślijcie w Przestrzeń choć jedną wartościową i optymistyczną Myśl, którą chcielibyście urzeczywistniać w Czynie. W tym czasie będę robić globalne oczyszczanie Myślokształtów jakie zostały pozostawione w Psycho sferze. Im jaśniej zaświecicie, tym więcej klarownego Światła w Nas i naokoło Nas zagości! Od Nas samych zależy jaką Rzeczywistość powołamy do Życia. Myśli i Słowa które poślecie w szybkim czasie urzeczywistnią się.

💎 Można posłużyć się Afirmacjami lub Modlitwami!




Wsłuchaj się, Zrelaksuj Ciało, Umysł i Dusze!




𝐾𝑜𝑚𝑒𝑛𝑡𝑎𝑟𝑧𝑒 𝑧 𝐼𝑛𝑡𝑒𝑛𝑐𝑗𝑎𝑚𝑖 𝑖 𝑃𝑟𝑎𝑔𝑛𝑖𝑒𝑛𝑖𝑎𝑚𝑖 𝑚𝑖𝑙𝑒 𝑤𝑖𝑑𝑧𝑖𝑎𝑛𝑒. 💗

PS. 1: Po 19:19 zróbcie 3 głębokie oddechy, tak aby wdychane Powietrze zeszło bez przeszkód do Czakry splotu słonecznego / Słońca wewnątrz nas, okolice Pępka. Po tym wczujcie się w Umysł, czy Myśli zwolniły i czy odczuwacie Emocjonalny Spokój? ☀️ 💗 🍀

PS. 2: Nie da się w pełni opisać tego co zobaczyłem i odczułem całym Ciałem. Pokrótce na każdego z Was, Bóg (Wszechobecny Duch) wylał złoto-biało-niebieskie-różowe Światło swej Miłości na szybką realizacje Naszych Pragnień, płynących z Serca. Ufff jest gorąco! :D

PS. 3: Powtórzmy to co wyżej dnia 𝟐𝟎-𝟎𝟏-𝟐𝟎𝟏𝟗 o godz. 𝟐𝟎:𝟐𝟎. Udowodnijmy jaką Siłę i Moc mają nasze Myśli, które płyną z Serca i w które wierzymy.

PS. 4: Jakie odczucia tym razem Kochani? Ja mógłbym widok porównać z wybuchem najpotężniejszego Wulkanu lub bomby atomowej, która łączy się z Centrum Światłości.😮 Wyglądem poprzypominało to kształt Atomu ⚛️ lub 4 przecinające siebie ósemki, wibrujące w każdym kierunku świata. Opadając w dół, zawiesiło się w Powietrzu, łącząc się z każdym Żywiołem, i całą Mocą spłynęło na Ziemie otaczając swym Światłem brylantu Ziemie i Jej Mieszkańców, łącząc się ponownie z Jądrem Ziemi. 💓





Komentarze niektóre spod profilu Jacka:
 


[Karolina M. ] Dziękuję Jacku właśnie tak było niebiesko różowo złoto Zielono i bardzo gorąco stokrotne dzięki dziękuję że jesteś pozdrawiam serdecznie

[ Jacek Jasno ] 👏 Karolina ogólnie to był Czysty Brylant Światła, ale opisując zrobiłem rozgraniczenie Promieni, które najbardziej utkwiły mi w głowie. ;) 🍀 🌞

[ Karolina M. ] To cudownie doświadczać takiego cudu dziękuję 💖 ❤️ 🍀

[ Artur N. ] Też to widziałem. Ogromna energia

[ Kasia K. ] Jak przeczytałam to co Jacku napisałeś teraz to mnie taka radość i miłość ogarnęła, że ciężko to opisać, a w brzuchu stado motyli
❤️ Negatywne samopoczucie minęło! :* Dziękuję, że Jesteś i TY i Kasia, Kocham Was

[ Ewa Z. ] tak teraz dopiero poczułam gorąco i świetliste orbitki takie srebrne perełki -Dziekuje za poprawkę ....

[ Grazyna K. ] Tak,Jacku cudowny spokój i ta kosmiczna enetgia. Jestem Ci i wszystkim wdzięczna.

[ Maria J. ] Maria Jałowiecka Cudowne przeżycie dziekuje

[ Kasia K. ] Moimi intencjami są: miłość, spokój i wyciszenie, pokój na Świecie i między ludźmi, otwartość, życzliwość, uczciwość, przyjaźń oraz zarabianie swoich własnych pieniędzy 5000 zł miesięcznie, a także doskonałe zdrowie dla mnie, córki, bliskich dusz, bliźnich, pełne miłości relacje oraz zamieszkanie w Rzeszowie i aby Gabi dostała się do prywatnej szkoły Montessori i ja bym miała świetną pracę, którą uwielbiam i w której rozkwitam i pomagam innym ❤️

[ Wanda K. ] Zdrowie 💗 obfitość finansowa i dalszy rozwój duchowy 💜

Zdzisia C. ] Jestem wdzięczna za transformację, miłość, zdrowie,serdeczne stosunki z wszystkimi osobami pojawiającymi się w mojej przestrzeni ,obfitość finansową.Tego życzę sobie i nam wszystkim 💖 Dziękuję 💕

[ Kate P. ] O inspirujące dusze na mojej drodze i brak mentalnych ograniczeń w moich poczynaniach
❤️ ! Miłości bezwarunkowa, nie opuszczaj mnie !

[ Ewa Z. ] Z głębi serca Dziekuje za pomyślność bogactwo miłość,zdrowie....w moim życiu.Niechaj życie nagradza mnie na wszystkich drogach ..niech opiekuńczy strumień promieniuje we mnie ,przeze mnie i wokół mnie ...Dziekuje Dziekuje Dziekuje...

Jest PELNIA, która co w Sercu, Umyśle i na zewnątrz Ciebie wszystko SPEŁNIA. [ Maria M. ] Po prostu być sobą i uśmiechem witać każdy dzień i rozsiewać pozytywną energie wokół siebie bo życie jest cudowne-pozdrawiam serdecznie wszystkich i cały świat ❤️ 🙂 🌹💐 🇵🇱.

[ Grazyna K. ] Milosci,zdrowia oraz moc pozytywnej energi dla Nas Wszystkich

[ Stefania S. ] Pokoju na SWIECIE!!!! dla mnie i dla moich najblizszych zdrowia i radosci !!! 🌍 🌎 🌏 ❤ ❤ ❤ 🌞 🌞 🌞

[ Ilona W. ] Aby to co zapomniane we mnie i Was wróciło , niech rozświetla każdego z nas. ❤ ❤ ❤ bo życie jest piękne

[ Anna M. ] Pokoju i miłości dla Wszystkich a dla mnie, niech prowadzi Dusza.

Artur N. ] Uwolnić teścia od picia , uwolnić od programowania socjotechnicznego w mediach, zaszczepić w nim miłość. A dla mnie dostatek , dobrobyt .
[ Iza G. ] O wow cudownie, bo jestem aktualnie w bardzo trudnym momencie mojego życia 😪 Wyśle więc piękna myśl intencję afirmację w przestrzeń ❤️

[ Bożena P. ] Moje marzenia spełniają się codziennie, szczęście i dobrobyt rozświetlają moje życie 💖

[ Teresa G. ] Obfitość zdrowie na każdym poziomie ,dziedzinie życia mojego i moich biskich.dziękuję.

[ Karolina M. ] Ja proszę aby miłość nie opuszczała mojego serca i całej ziemi aby zdrowie zawsze było 💖 ♥️ ❤️

[ G. Edyta. ] Ja nastawiam budzik. W przerwie rozmowy z klientka. Pomyślałam coś dla siebie, ale zakazdym razem jak coś pomyślę ważnego dla mnie to jest fajna godzina

[ Jolanta C. ] Zdrowie,dobrobyt, miłość i szczęście w życiu całej rodziny

[ Emilia G. ] W intencji zdrowia dla Sary, w intencji poznania prawdziwej milosci. Podziekowanie za to co mam, za dzieci

[ Tamara W. ] Moimi intencjami są miłość, zdrowie dla siebie i najbliższych.Spokoj, życzliwość, przyjaźń. Stabilizacja w sferze zawodowej i obfitość finansowa..Dziękuję

[ Bozena Matylda G. ] Optymizm kluczem do szczęścia,każdy go potrzebuje 🌟🌟🌟 👍 😍

[ Boguslawa Helena M. ] Niech życie mnie nagradza zdrowiem i miłością ❤❤❤

[ Agnieszka J. ] Dziękuję za najpiękniejszy Dar jakim jest moja rodzina

[ Bozena G. ] Obfitość na każdym poziomie mojej istoty dziekuje

[ Marianna B. ] Niechaj miłość i radość opromieni każdą myśl !!

[ Agnes J. ] Zdrowie , szczeście, miłość , dostatek ❤️

[ Artur S. ] Miłość, zdrowie, szczęście dostatek ♥️

[ Monika P. ] Zdrowie miłość sukces i dostatek

[ Zaneta S. ] Zdrowie obfitości finansowej

[ Maria C. ] Ciesz się tym co masz a będziesz latał 😍

[ Estera K. ] Milosc, Zdrowie, Harmonia

[ Magdalena P. ] Na pewno dolacze w intencjach wiadomych ❤❤❤

[ Barbara C. ] Bardzo dobry pomysl


[ Kasia K. ] Niech nastanie pokój między ludźmi, pokój na Świecie, uzdrowienie Ziemi Gai a ja poproszę o wewnętrzny spokój i ogrom miłości
<3 br="">
[ Ewa Z. ] Piekna Medytacja dzisiejszego wieczorka - ukazał się piękny Biały Anioł z dużymi skrzydłami,pózniej dołączyli inni aniołowie -popłynęło masę serduszek czerwonych i wylała się pełna obfitość-fontanna obfitości...na białej tablicy ukazał się napis MIŁOŚĆ- i znak Zwycięstwa-Statua Wolności...Ptak Anioł okrył cała kule ziemska swoimi skrzydłami—dziekuje 😇 ❤️ 🗽

[ Renata K. ] wybuchające żółte światło ktore po chwili zniknęło i pokazało sie niebo ciemno niebieskie pełne gwiazd a po środku jakby postać bylo mi gorąco , śpiąco miło 🙂 👍🏻 ❤️ dzieki

[ Monika B. ] Jacuś, czułam piękna, Boską moc😍 ❤️ 😇. Dziękuje!!! To było niesamowite połączenie z wyższym Ja, wszechświatem, miłością ❤️ Kocham Was mocno!!!! ❤️ 🍀 ❤️ cos pięknego 🙏 ❤️ 😇




Polecam przy okazji ten przekaz na pełnie Księżyca z 20 na 21 stycznia 2019 - 'Aktywacja Powrotu Światła':




energia światłość brylantu -  foto od Joanny WachowiczTa medytacja pomaga Siłom Światła uziemić energię Światła na powierzchni planety aby rozwiązać impas między Siłami Światła i ciemności, ostatecznie uwalniając ludzkość. Liczba osób wykonujących tę medytację jest najbardziej wpływowym czynnikiem w sile ludzkiej populacji na powierzchni dla przyspieszenia tego procesu. Możemy osiągnąć masę krytyczną 144 000 ludzi wykonujących tę medytację! Spowoduje to masową reakcję łańcuchową uzdrowienia w polu energii na całym świecie.

Siły Światła będą koncentrować się na całym kontynencie amerykańskim (Ameryce Północnej i Południowej), który zostanie całkowicie objęty przez zaćmienie (...)

otoczona Światłem Brylantu - odbicie Życia - foto od Joanny Wachowicz Mapa astrologiczna dla naszej medytacji pokazuje potężną Wielką Kwadraturę pomiędzy Księżycem a węzłem Księżyca, opozycję Słońca i Merkurego oraz kwadratury Urana, Eris i Pallas. Wiele planet na tym wykresie tworzy wiele potężnych aspektów (łącznie około 20 aspektów!) z Centrum Galaktyki, Plejadami i Syriuszem. Ta potężna konfiguracja tworzy punkt maksymalnego napięcia, które zostanie uwolnione w wielkim kosmicznym przełomie. W tym momencie Kosmiczne Centralne Słońce wyśle ​​ogromny puls Światła poprzez całe Stworzenie.

Impuls ten będzie bodźcem dla początku ostatecznego usunięcia całej ciemności ze Stworzenia i bodźcem dla rozpoczęcia przygotowań do nowego kosmicznego cyklu. Siły Światła mają pewien plan na ten dzień i ten plan zostanie ujawniony dopiero po zakończeniu medytacji. Celem naszej medytacji jest zakotwiczenie jak największej ilości Światła na powierzchni planety. (...)



Medytacja z przewodnikiem:




Jeśli znasz kogoś, kto potrzebuje to 'teraz' przeczytać, podaj ten post dalej.


Kasi blog - Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni    Jacka blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość, choć woli sesje w bezpośrednim kontakcie.

© 2018 Powyższy blog ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

0 komentarze:

Zastanów się proszę, zanim Opublikujesz Publiczny Komentarz, ღ Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2018 Duch Prawdy ☀️ Poszerzanie Perspektywy i Świadomości Blogger.