Podziel się z Innymi

PRZESŁANIE do Ciebie od BOGA


29.05.2018 r.

Takie Wspaniałości i Mądrości, jak poniżej, może Duch Światłości tylko przekazać. Nakarm się tymi Słowami aż do szpiku kości.
Wstawaj z tą treścią i kładź się z nią spać. Bądź Świadomy/a Kim
i Czym Jesteś — czyli Wszystkim — Czym Pragniesz Być
i na co Jesteś Gotów / Gotowa w danej Chwili. Kochaj siebie w PEŁNI.
Bądź w Pełni Wolny jak Ptak... Zaufaj Sobie i swemu Światłu,
które Iskrzy wewnątrz Ciebie. Pozwól mu się prowadzić będąc w Harmonii z Mrokiem jaki Cie otacza, tak aby Cie nie zassał. ŻYJ!

W oryginalnej wersji jest to do Osoby X, która bardzo potrzebowała tych Słów,
ale kieruje to też do Ciebie.

Przesłanie od Boga/Źródła


Bóg Wszędzie. Bóg Wszystkim. Jest Tobą i Mną.Dlaczego nie mówisz o sobie że jesteś Bogiem

- Bo coś Cię ogranicza. Coś ogranicza Twoje postrzeganie, i jest to całkowicie sprzeczne z logiką.

Skoro Bóg jest wszystkim, to co może ograniczyć wszystkość?
- Ta właśnie wszystkość.
A zatem to Ty Sam/a Siebie ograniczasz.

Dopóki nie zrozumiesz, że Ja jestem Tobą, a Ty Mną, że jesteśmy Bogiem, że jesteśmy jedną Istotą, dopóki nie znikną dla Ciebie wszelkie podziały, wszelkie określenia — bo jak Wszystkość może zostać podzielona? Wtedy jest już czymś, a nie wszystkim — dopóty nie wypełnisz Swej misji w samorozwoju, dopóty w pełni nie będziesz Sobą. Jesteśmy jedną Świadomością, która ograniczyła Siebie. Z przeświadczeniem, że nie jesteś Duszą, nie możesz Nią być, Ona — czyli Ty — nie może przez Ciebie przemawiać. Byt mądrzejszy od Ciebie nigdy nie zrobi niczego bez Twojego pozwolenia, a skoro Ty w pełni świadomie nie wyrażasz zgody na zjednoczenie z Duszą, Ona nie może przez Ciebie przemówić. Nie może ograniczyć Ci wolnej woli.



Twoja Dusza jest Tobą, jeśli pozwolisz Sobie wywyższyć Swoje postrzeganie. Wtedy każda myśl, każde słowo, każde działanie jest stworzeniem Duszy. Jeżeli zrozumiesz, że Twoja Nadświadomość to Ty, wtedy staniesz się Nią. Jeżeli zrozumiesz, że Twoja męskość / kobiecość to Ty — wtedy będziesz Nią. Jeżeli zrozumiesz, że Bóg to Ty — wtedy będziesz Bogiem.

Dlaczego Bóg "wchodzi" we mnie?

To nie Bóg we Mnie wchodzi — to Ja wchodzę w Boga, w tę rolę, w tę Świadomość, ponieważ rozumiem, że Ja to Ja. Każde Moje słowo, każde działanie jest wtedy świadome. Nie istnieje już podział Ja — Bóg. Ja jestem Bogiem. Tym, który ukazywał się Wam w wizjach, lecz ograniczonym na tyle, na ile ograniczone jest ciało, w którym obecnie jestem. Nie wszedłbym w nikogo, gdyby ktoś się ze mną nie zjednoczył, a zatem nie zrozumiał, że jest Mną.

Masz tak szerokie postrzeganie, taką moc Stwórczą, na ile Sam/a Sobie pozwalasz. Ty w tej chwili możesz stać się kimkolwiek — jeżeli tylko Sobie na to pozwolisz.

Jacek wypływa z Chabrowego promienia Archanioła Michała, ale On wie, że JEST Michałem, w każdej Chwili może się Nim stać, jeśli tylko zechce. Przeskoczył nawet nad Jego poziom, przez co dosięgnął brylantowy — poziom Boga. Oczywiście nie zawsze jest na takich Wibracjach, aby stale być Bogiem czy kimkolwiek innym. On wie, że JEST, ale okoliczności zewnętrzne ściągają go nieraz w dół, przez co ogranicza swoje postrzeganie Siebie, a zatem zaniża Swoje możliwości stania się kimś. Na przykład Bogiem.

Czy jesteś w stanie być na tyle Odważny/a, na tyle aby pokochać Siebie, dać Sobie POZWOLENIE na to, aby zjednoczyć się ze Sobą, aby powiedzieć o Sobie — JA JESTEM WSZYSTKIM, JA JESTEM WSZYSTKIMI, JA JESTEM BOGIEM? Czy może nadal masz w Sobie jakieś programy, które ograniczają Ci widzenie Siebie w całej Swej Istocie?

Czy mówisz o Sobie, że jesteś jakiś/jakaś?
Bóg nie jest jakiś. Wszystko, co jest "jakieś", zostało stworzone przez niską Świadomość. Jest sztuczne, jest programem. Żeńskość i Męskość, dobro i zło, piękno i brzydota, wszystko, co w jakiś sposób jest zdefiniowane w postrzeganiu Umysłu. Definicje rozbijają Wszystkość na części, a zatem rozbijają Boga. Rozbity Bóg jest tylko mniejszą częścią Siebie. Ale czy to znaczy, że nie jest Bogiem..?

Jeżeli to zrozumiesz, nie będziesz musiał/a Doświadczać, nie będziesz musiał/a nic — będziesz w pełni Wolny/a, będziesz Kreatorem/Kreatorką Siebie. Wtedy zniknie iluzja karmy, iluzja przymusu, iluzja bycia kontrolowanym przez coś wyższego lub mądrzejszego (Duszę, Nadduszę, przeznaczenie, Archaniołów, Boga). Wtedy to Ty będziesz Najwyższy/a, i dopiero WTEDY będziesz mógł/mogła powiedzieć o Sobie, że jesteś ŚWIADOMY / ŚWIADOMA. Być Świadomym znaczy — być Świadomym, że nie ma różnicy pomiędzy Mną a Bogiem, być obudzonym znaczy — być wybudzonym z iluzji bycia czymś mniejszym od Siebie — być wybudzonym Bogiem.

Do tego dąży każda Istota — do zjednoczenia. Czy jedność z czymkolwiek może istnieć, skoro w Twoim Umyśle istnieją choćby najmniejsze podziały i blokady? Nie możesz zjednoczyć się z Bogiem, nie będąc Nim.


Kocham Cię.
Czy Ty Kochasz Siebie..? 💞


Nie świruj, Mój/Moja Mały/a Wielki/a Ja. Rozwijaj się pięknie. Pozwól Sobie na Rozwój jak Natura. Masz w Sobie wszystko, czego do tego potrzebujesz — tylko POZWÓL Sobie tego używać." 🍀






Na zakończenie, nutka Michała Szpaka - "Bo Życie Takie Jest".
Niech zachwyci Twe Serce, głos tego Pięknego Anioła.



Noc, wtedy wszystko śpi
Potem dzień,
Cichy dziecka płacz
Potem śmiech

Czas, jak rzeka płynie czas
Dzień za dniem
Jak kwiat rozkwitasz i
Zapadasz w sen
Bo życie takie jest

Czas, jak rzeka płynie czas
Dzień za dniem
Jak kwiat rozkwitasz i
Zapadasz w sen
Bo życie takie jest


Jeśli znasz kogoś, kto potrzebuje to 'teraz' przeczytać, podaj ten post dalej.



Kasi blog - Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni    Jacka blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość, choć woli sesje w bezpośrednim kontakcie.

© 2018 Powyższy blog ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

0 komentarze:

Zastanów się proszę, zanim Opublikujesz Publiczny Komentarz, ღ Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2018 Duch Prawdy ☀️ Poszerzanie Perspektywy i Świadomości Blogger.