Podziel się z Innymi

Zadbaj o swój świat i własne życie

kolory miłości energia życia

Jeżeli weźmiesz nadgniły owoc
i umieścisz w pobliżu zdrowego owocu, co się stanie?
Pleśń zepsutego owocu rozniesie się na zdrowy owoc i oboje zmienią swą formę.
Co się dzieje, kiedy otaczasz się toksycznymi i skażonymi Ludźmi?
Naturalnie stajesz się takim jak Oni lub masz Ich Świadomość
i w odpowiednim momencie odsuwasz się od Nich,
aby nie zagasiły Twojego blasku, który promieniuje Życiem i czystą Miłością.


Wyrosłam z wielu rzeczy.
Wyrosłam z krewnych, którzy często krytykują, lecz nie zaproponują żadnej pomocy.
Wyrosłam z potrzeby spełnienia nierealistycznych oczekiwań rodziny.
Wyrosłam ze wszystkich kobiet, które noszą maski i cieszą się potajemnie z moich błędów.
Wyrosłam z zaniżania mojego poziomu dla facetów, których moja inteligencja i bezpośredniość onieśmiela.
Wyrosłam ze wszystkich przyjaciół, którzy nie potrafią świętować moich osiągnięć.
Wyrosłam z ludzi, którzy nagle znikają, gdy w życiu robi się trochę ciemno.
Wyrosłam z tych, którzy czerpią przyjemność z plotkowania i szerzenia negatywności.
Wyrosłam z nudnych, bezsensownych rozmów, które są wymuszone.
Wyrosłam z tych, którzy nie sprzeciwiają się ignorancji i niesprawiedliwości.
Wyrosłam z prób stałego zadowalania innym.
Wyrosłam z towarzystwa, które ciągle mi mówi, że nie jestem piękna, mądra ani wystarczająco godna, by coś osiągnąć.
Wyrosłam ze swojej skłonności do wypełniania umysłu wątpliwościami i niepewnościami.
Wyrosłam ze stałego szukania powodów, by nie kochać mojego pokornego ja.
Wyrosłam z wszystkiego i każdego, kto nie wzbogaca esencji mojej duszy.
Wyrosłam z wielu rzeczy i nigdy nie czułam się swobodniej.

- Chanda Kaushik



A z czego Ty, z wolną wolą, już wzrosłaś/eś? 😊

❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜   🖤   💜 💙 💚 💛 🧡 ❤️



I have outgrown many things.
I have outgrown relatives who gladly offer criticism but not support.
I have outgrown my need to meet family's unrealistic expectations of me.

 Kasia - DuchowaPrawda.blogspot.com I have outgrown girls who wear masks and secretly rejoice at my mistakes.
I have outgrown shrinking myself for those who are intimidated by my intelligence and outspoken nature both.
I have outgrown friends who cannot celebrate my accomplishments.
I have outgrown people who conveniently disappear whenever life gets a little dark.
I have outgrown those who take pleasure in gossiping and spreading negativity.
I have outgrown dull,meaningless conversations that feel forced.
I have outgrown those who don't take a stand against ignorance and injustice.
I have outgrown trying to please everyone.
I have outgrown society constantly telling me I'm not beautiful,smart, or worthy enough to achieve anything.

I have outgrown my tendency to fill my mind with self doubt and insecurity decades ago.
I have outgrown trying to find reasons not to love my humble self.
I have outgrown anything and anyone that does not enrich the essence of my soul.
I have outgrown many things and I've never felt freer.

- Chanda Kaushik



Jeśli znasz kogoś, kto potrzebuje to 'teraz' przeczytać, podaj ten post dalej.


Kasi blog - Duch Prawdy. Poszerzanie Perspektywy i Świadomości. Zacznij Życie w Zdrowiu Psychicznym, Emocjonalnym, Mentalnym i Fizycznym. Napełnij Prawdą i Miłością swojego Ducha. Kasia i Jacek zapraszają do swojej Przestrzeni    Jacka blog. Harmonizuje Ducha - Ciało, Umysł i Dusze. Uzdrawia Psychikę, Ciało Fizyczne, Astralne, Eteryczne, Emocjonalne i Mentalne. Łączy Jaźń w pion — Podświadomość, Świadomość z Nadświadomością. Uwalnia i Podnosi tym samym wibracje Ducha i wartość Życia. Doradza w sferze prywatnej, jak i biznesowej. Pomaga na odległość, choć woli sesje w bezpośrednim kontakcie.

© 2018 Powyższy blog ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.

0 komentarze:

Zastanów się proszę, zanim Opublikujesz Publiczny Komentarz, ღ Dziękuje za poświęcony Czas.

Copyright © 2018 Duch Prawdy ☀️ Poszerzanie Perspektywy i Świadomości Blogger.